استفادهکنندگانمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
استنادجایگاه استناد در فعالیتهای علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
استناد نادرستجایگاه استناد در فعالیتهای علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
اس.جی.ام.الاس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشینخوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
اسلامشناسیپایاننامههای دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایرانشناسی و اسلامشناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
اصطلاحات غیرمرجعارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
اصطلاحنامهضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
اصطلاحنامهساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایهسازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
اصطلاحنامه چینیساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایهسازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
اصطلاحنامه ردهبندی شده چینیساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایهسازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا)بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و ردهبندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
اصطلاحنامه کبارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
اصطلاحنامههااز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
اطلاعاتبررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و ردهبندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
اطلاعاتاطلاعات چیست؟ مفهوم "اطلاعات" در مراجع تخصصی و از دیدگاه برخی صاحبنظران کتابداری [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 29-34]
اعضای هیئت علمیبررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
اعضای هیئت علمیاستفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
بازیابی اطلاعاتضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
بازیابی اطلاعاتنمایهسازی براساس احتمالات یا نمایهسازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
بازیابی اطلاعاتتأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
بازیابی اطلاعاتمیزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
بازیابی اطلاعاتکالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
بازیابی اطلاعاتتحلیل محتوای وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
بازیابی تصویر رقمیمروری بر نمایهسازی متنی، محتوایی و فازی تصاویر رقمی: نظام بازیابی تصاویر رقمی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 111-116]
بانک تجارتنیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
بانکهای اطلاعاتیمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
بانکهای اطلاعاتیمیزان تأثیر بهکارگیری بانکهای اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
براعت استهلاکمقدمهای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
برنامه درسیبرنامه درسی رشته کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 25-32]
برنامه درسییاددهی و یادگیری مهارتهای فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
برونسپاریتحلیلی مدیریتی بر برونسپاری خدمات کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
بینامتنیجایگاه استناد در فعالیتهای علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
پایاننامههای دکتراپایاننامههای دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایرانشناسی و اسلامشناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
پروتژهاز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
پژوهشگراناستفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
پیشینه کتابشناختیاس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشینخوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
ت
تاریخچهچاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
تخصیص خودکار توصیفگرهابه سوی نمایهسازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
تعداد روابطارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
ث
ثبات رنگکاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
ج
جامعه اطلاعاتیجایگاه کتابخانههای آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
جامعیتتأثیر اختلاف املایی انگلیسی امریکایی و بریتانیایی بر میزان جامعیت بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 59-66]
جستجو و بازیابی اطلاعاتالگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانههای ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]
جستجو و بازیابی اطلاعاتتدوین مدل اطلاعیابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
جستجوی اطلاعاتکالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
جستجوی تمام متنبه سوی نمایهسازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
جهاد کشاورزیاستفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
چ
چاپ سربیچاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
چاپ سنگیچاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
چاپ سنگی مصورچاپ سنگی و دلایل رواج آن در ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 59-66]
چارچوب توصیف منابعاز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
چارچوب توصیف منبعمیانکنشپذیری ابردادهای در شبکه جهانی وب: مقدمهای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
چکیده فهرستمقدمهای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
چکیدهنویسیچکیده ساختاری و نقش آن در فشردهسازی اطلاعات علوم پزشکی و بهداشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 73-78]
چکیدههاچکیده ساختاری و نقش آن در فشردهسازی اطلاعات علوم پزشکی و بهداشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 73-78]
چینسواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
ح
حاشیهنویسیمقدمهای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
خ
خدمات کتابخانهایوبلاگ، ارمغان جدید اینترنت به کتابخانهها [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 167-172]
خدمات کتابداریتحلیلی مدیریتی بر برونسپاری خدمات کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
خدمات مرجعمیز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
خطمشینویسیخطمشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
د
دابلین کورمیانکنشپذیری ابردادهای در شبکه جهانی وب: مقدمهای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
دادهاطلاعات چیست؟ مفهوم "اطلاعات" در مراجع تخصصی و از دیدگاه برخی صاحبنظران کتابداری [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 29-34]
دانشجویانتأثیر آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
دانشگاه شهید چمران اهوازمیزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
دانشگاه صنعتی اصفهانمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
دانشگاه علوم پزشکی اهوازمیزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
دانشگاههای علوم پزشکیامانت بینکتابخانهای در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: چالشها و عوامل مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 35-44]
در محیط وبتدوین مدل اطلاعیابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
دسترسی به اطلاعاتنیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
ذخیره و بازیابی اطلاعاتساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایهسازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
ر
ربطنمایهسازی براساس احتمالات یا نمایهسازی توزینی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 175-182]
رده DSR (تاریخ ایران)بررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و ردهبندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
ردهبندی دهدهی دیوییبررسی تطبیقی رده تاریخ در اصطلاحنامه فرهنگی فارسی (اصفا) و رده DSR (تاریخ ایران) و ردهبندی دهدهی دیویی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 43-60]
رضایت شغلیرضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
رضایت مراجعانمیزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
رضایتمندیمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
رضایتمندیمیزان تأثیر بهکارگیری بانکهای اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
رفتار اطلاعیابینیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
رکابهنویسیمقدمهای بر تحول و تطور فهرستنویسی در متون کهن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 117-128]
رنگهای کروماتیککاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
روابط اخصارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
روابط اصطلاحنامهایارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
روابط اعمارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
روابط معناییضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
روابط وابستهارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
ز
زبان چینیساختار و توسعه اصطلاحنامه چینی به منظور نمایهسازی و موضوعی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 157-168]
زبان نشانهگذاری گسترشپذیرمیانکنشپذیری ابردادهای در شبکه جهانی وب: مقدمهای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
زبان وب هستیشناسیاز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
س
سازماندهی منابع وبهستیشناسیها و وب معنایی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 189-194]
سواد اطلاعاتیتأثیر آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
سواد اطلاعاتیجایگاه کتابخانههای آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
سواد اطلاعاتییاددهی و یادگیری مهارتهای فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
سواد اطلاعاتیسواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
سواد رایانهاییاددهی و یادگیری مهارتهای فناوری اطلاعات در برنامه درسی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 173-184]
ش
شبکه اصطلاحاتارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
شبکه اطلاعرسانیمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
شبکه اطلاعرسانیطرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاعرسانی برای کتابخانههای مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
شش مهارت اصلیتأثیر آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 53-58]
شمار روابطارزیابی کمی مفاهیم تعداد و شمار روابط اصطلاحنامهای در شبکه اصطلاحات اصطلاحنامه کب [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 13-32]
کاربرد فناوری در آموزشنوآوریها در گسترش و توسعه برنامه آموزش از دور [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 157-166]
کارشناساننیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
کالیسکالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
کانوناز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
کتابخانهامانت بینکتابخانهای در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: چالشها و عوامل مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 35-44]
کتابخانه مرکزیمیران استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات رایانهای کتابخانه مرکزی این دانشگاه [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 89-102]
کتابخانه مرکزیمیزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
کتابخانه ملیمیزان تأثیر بهکارگیری بانکهای اطلاعاتی کتابشناسی بر کارآیی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 103-116]
کتابخانه ملی ایرانپایاننامههای دکترای مرتبط با اسلام و ایران در بخش ایرانشناسی و اسلامشناسی کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 45-52]
کتابخانه ملی ایرانرضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
کتابخانههایادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانههای مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
کتابخانههاخطمشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
کتابخانههاطرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاعرسانی برای کتابخانههای مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
کتابخانههای آموزشگاهیجایگاه کتابخانههای آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
کتابخانههای الکترونیکییادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانههای مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
کتابخانههای تخصصینیازهای اطلاعاتی کارشناسان بانک تجارت در تهران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 159-166]
کتابخانههای دانشگاهیآموزش از دور و نقش کتابخانههای دانشگاهی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 13-20]
کتابخانههای دانشگاهیکالیس: یادگیری جستجوی اطلاعات با رایانه [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 149-158]
کتابخانههای دانشگاهیمیزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 145-158]
کتابخانههای دانشگاهیتحلیل محتوای وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی کشورهای انگلیسی زبان [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 185-192]
کتابخانههای دانشگاهی ایرانالگویی برای دسترسی عموم به فهرست پیوسته کتابخانههای ایران [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 31-38]
کتابخانههای رقومیآموزش از دور و نقش کتابخانههای دانشگاهی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 13-20]
کتابخانههای مجازییادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانههای مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
کتابخانه و مراکز اطلاعرسانیتحلیلی مدیریتی بر برونسپاری خدمات کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 67-74]
کتابدار آموزشگاهیجایگاه کتابخانههای آموزشگاهی در عصر اطلاعات [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 49-58]
کتابدارانرضایت شغلی کتابداران کتابخانه ملی ایران [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 63-78]
کتابدارانسواد اطلاعاتی در آموزش عالی چین [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 193-198]
گسترش مجموعهخطمشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
م
مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردیاستفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
مارکاس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشینخوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
مجلس شورای اسلامی ایراننیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
مجموعهسازیخطمشی و گسترش مجموعه [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 53-62]
مدلهای اطلاعیابی در وبتدوین مدل اطلاعیابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
مراکز آموزش عالیطرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاعرسانی برای کتابخانههای مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
مراکز پژوهشیبررسی عوامل مرتبط با رفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 39-52]
مرجع مجازیمیز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
مرز اشیاءجایگاه استناد در فعالیتهای علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
مرکز آموزش عالی کشاورزی - اطلاعرسانیاستفاده اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسات آموزش عالی جهاد کشاورزی تهران از اینترنت [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]
مفاهیمضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
موتورهای کاوشمیزان دقت موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 111-122]
میانکنشپذیری ابردادهایمیانکنشپذیری ابردادهای در شبکه جهانی وب: مقدمهای بر چارچوب توصیف منبع آر.دی.اف [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
میز مرجعمیز مرجع و کاربرد آن [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 9-16]
میکروفیلمکاربرد میکروفیلم رنگی برای حفظ و نگهدار اسناد [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 201-206]
ن
نشانهگذاریاس.جی.ام.ال و تحول فهرستنویسی ماشینخوان [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 21-30]
نظامهای سازماندهی دانشضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
نظریههای حقیقتجایگاه استناد در فعالیتهای علمی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 87-96]
نمایندگان مجلسنیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی نمایندگان دوره ششم مجلس [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 117-130]
نمایه استنادی علومانتشارات علمی ایرانیان: مشارکت، رشد و توسعه از 1985-1999 [دوره 16، شماره 2، 1384، صفحه 131-144]
نمایه جایگشتیبهبود روش محاسبه مدخلها در نمایه گردان جایگشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 61-72]
نمایهساز فیزیک با انرژی بالابه سوی نمایهسازی مفهومی با استفاده از تخصیص خودکار توصیفگرها [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 151-156]
نمایهسازیبهبود روش محاسبه مدخلها در نمایه گردان جایگشتی [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 61-72]
وب نامرئیتدوین مدل اطلاعیابی کاربران در محیط وب پنهان: مراحل مقدماتی [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 75-86]
وزارت جهاد کشاورزیطرح پیشنهادی ایجاد شبکه اطلاعرسانی برای کتابخانههای مراکز آموزش عالی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 16، شماره 1، 1384، صفحه 79-98]
ه
هستیشناسیضرورت بازنگری در ساختار اصطلاحنامهها: بررسی عدم کارایی اصطلاحنامهها در محیط اطلاعاتی جدید و قابلیتهای هستیشناسیها در مقایسه با آن [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 79-92]
هستیشناسیهااز اصطلاحنامه تا هستیشناسیها: مطالعه کوتاه موردی در حوزه ایمنی غذا که نشان میدهد هستیشناسیها از اصطلاحنامهها توانمندترند؛ از اصطلاحنامهها تا زبان وب هستیشناسی و چارچوبهای توصیف منابع [دوره 16، شماره 4، 1384، صفحه 145-150]
ی
یادگیرییادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانههای مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
یادگیری الکترونیکییادگیری الکترونیکی چیست و جایگاه کتابخانههای مجازی در این فرایند کجاست؟ [دوره 16، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]